Novel Ingin Berkasih Lagi|Damya Hanna


Baru nak memulakan proses pembacaan..dah ada yang baca ke?

Biasanya tulisan Damya Hanna tidak mengecewakan.

Komen la sikit pada yang dah baca novel ni.

Novel Jujur Aku Setia|Eka Fahara

Mesti beli ketika Pesta Buku nanti, semua novel tulisan Eka ni best dan kena dengan citarasa saya. Tajuk ni mengingatkan saya kepada Cerekarama Jujur Aku Dayus...ada kaitan ke?



Usah dipertontonkan kejelitaan

Sekadar renungan dan peringatan bersama.





Respons Neelofa di FB tentang komen agar bertudung

Saya selalu jugak la jenguk FB Neelofa, tak ada sebab dan alasan kukuh pun, cuma suka tengok ....dia memang cantik, keluarga dia semua cantik-cantik, sebagai peminat saya turut berharap dia berpakaian sopan dalam erti kata bertudung sebaik mungkin tapi tak pernah lah saya tinggalkan komen kat mana-mana wall artis.

Ni adalah sebahagian respons Neelofa dan dikomen balas oleh para peminat dalam pelbagai pandangan dan pendapat.







Pada saya, sebagai peminat,mereka berhak memberi pendapat dan sebaiknya menggunakan ayat yang sopan dan lembut dan seperti kata Lofa, jangan keterlaluan. Kita doakan yang baik-baik untuk Lofa.

Dah jadi orang yang dikenali memang la ramai orang ambik tau dan mereka pastinya inginkan yang terbaik untuk orang yang mereka minati