Tudung Aidijuma Menjadi Milikku.

Selama ni asyik buat entry mengenai tudung Aidijuma tapi belum pernah memilikinya, sekarang dah pun jadi hak milik, boleh la kita cerita lebih sikit. 

Tudung ni selesa di pakai dan senang nak cuci.....tak perlu cuci mesin pun..cuci tangan sikit2 dah hilang kotoran, itu pun kalau ada kesan kotoran la kan..bilas dan sidai , kejap dah kering. 

Setakat ni saya cuma memiliki bawal Aidijuma 2 tona je dulu. Beli di Central Market.



Label aJ pada tudung



Untuk saya yang menggemari tudung bawal dan tak suka berfesyen dengan tudung, maksudnya pin atas, pin bawah, siapppp, memang sesuai sangat la pakai tudung AIdijuma ni. Memang senang jelah kalau nak bentukkan bahagian atas tu, biasanya orang malas nak pakai tudung jenis bawal ni sebab susah nak bagi betul-betul menjadi dengan tudung bahagian atas tu.

Saiz tudung adalah bidang 45, memang sesuai juga untuk orang yang tak tinggi macam nih hi hi, tak tinggi tu faham kan maksudnya? 

Lagi satu, harga pun sangat-sangatlah mampu milik....kalau ada duit lebih tu, boleh beli banyak-banyak terus tapi saya hanya beli 2 helai je .

***Nampaknya Nadhirah dah mula ber - eksperimentasi dengan pelbagai gaya tudung. 

Versus TV9 minggu ke 5

Black & Parallax nampaknya sekali lagi mendapat tempat di hati saya untuk pertempuran minggu ni.
Bagi la lagu apa pun pada band ni pasti 'menjadi'. Lagu Bulan Cinta yang dinyanyikan oleh Black malam ni terasa segar dan menarik dalam rentak pop.

Go! Gerilla pun tak kurang hebatnya,saban minggu muncul dengan arrangement muzik yang penuh kelainan dan kualiti gubahan mereka memang lain daripada yang lain. 

Hujan pula pada saya ( untuk persembahan malam ni) tidak begitu best,berbanding 2 minggu sebelum ni, malam ini adalah paling kurang menarik pada halwa telinga yang mendengar dan mata yang melihat. Malam ni Hujan membawa lagi Mengerti.

Tak sangka pula malam ni , Sofazr memberikan persembahan yang sangat baik dengan membawakan lagu nyanyian Nico, Inilah Nasibku..sempat buat rap lagi walaupun lagu tu dinyanyikan dalam rentak rock. Memang menghiburkan la. Kalau sebelum ni rasa kesian je pada kumpulan ni sebab agak ketinggalan tetapi lepas nyanyi lagu Nico, saya rasa kedudukan Sofazr menjadi lebih baik .

Paling tak best adalah 6ixth Sense! Lagu Fiona yang dibawakan oleh mereka kedengaran seperti tidak memberi apa makna pun pada pendengaran saya....mungkin muzik mereka tidak begitu kena dengan minat saya.