Budu, Ikan Panggang dan Ulaman

Ni la yang saya dan Nadhirah makan untuk makan tengah hari semalam. Umar dan abahnya ke majlis kenduri kahwin.


Kami makan kat kedai Makcik Kelantan, depan Sekolah Menengah Selayang Baru.









Muka orang kenyang, sampai rumah terus snap gambar.


Majalah Nona Jun 2012


Tak pernah beli majalah ni...namak macam best je fokus bulan ni...tengok pada cover pun menarik.

Tunggu kawan kat ofis tu beli, boleh tumpang baca hik hik.

Bukan apa, majalah gini banyak tunjuk fesyen je..tak larat nak layan.

Ada yang dah beli ke?