Psst!! Gambar Neelofa Selayang tengah tidur!

Aduhh macam-macam anak dara sorang ni....sejak 3 malam lepas, bila dia nak tidur je dia akan letak 'papan tanda' tu di atas tilam..tak bagi orang lain bising, walhalnya tak ada sapa pun yang bising dalam rumah ni...Umar pun dah lena time ni...bangun pagi je, 'papan tanda' tu dah ada bawah katil.



Akrabnya Umar dan Lelah

Kesian tengok anak bujang sorang ni....sejak akhir Ramadhan hingga la ke hari ni masih lagi bersilih ganti sihat, lelah, demam, selsema...akrab sekali nampaknya jalinan tu .

Tengok petang ni macam mana keadaannya, kalau lebih teruk berbanding semalam, terpaksa bawa ke Pusrawi untuk pemeriksaan yang lebih rapi.










Wajah Terbaru Datuk Siti Nurhaliza - nampak tembam!


Walaupun tembam tetap nampak manis! Tuan blog pun tembam tapi lagi manis dari Datuk he he.