Gigih ke blog ibu-ibu mengandung

Sekarang ni , semenjak mengandung saya hanya blogwalking ke blog yang berkenaan dengan kehamilan, pengalaman bersalin, pengalaman menyusukan baby dan terbaru mencari info tentang BSP dan GDM.

Nadhirah ada komplen, mama ni macam tak pernah bersalin sebelum ni,. hari -hari mesti baca pengalaman bersalin je. 

Mungkin sebab macam dah lama sangat jarak antara mengandungkan Umar dan kehamilan kali ini walaupun ada ibu lain yang berjarak hingga berbelas tahun.

Bila dah lama tak bersalin, macam-macam perkara pulak yang terlintas difikiran apatah lagi dengan usia yang menjangkau 40 tahun berserta dengan masalah obesiti. 

Apa pun doa tak lekang saya pohonkan agar segalanya dipermudahkanNYA dan anak sihat sempurna.










4 comments :

Nurulhuda Abdul Latip said... [Reply to Comments]

Samalah dengan saya kak aya..nengok youtube cara bersalin dan macam2 lagilah..kadang seram, kadang excited..macam2 perasaan dalam hati ni.

SYANI said... [Reply to Comments]

Saya pun sama.. walopun dah nak masuk baby ke-3 tapi banyak benda dah lupa.. Pi blog2 preggy moms untuk refresh memory.. Sebenarnya banyak lagi benda yang kita tak tahu kan..

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

Jgn kata k.aya..saya yg beza 4vtahun pun gitu jgk jekdahnya..org kata cari pengetahuan sambil ambik mood..hehe

Semoga dipermudahkan segalanya k.aya ye..n tc

Lelord said... [Reply to Comments]

Tahniah Kak Aya...lela pun camtu gak..alhamdulillah ada lg rezeki pas 2 kali keguguran 2012, moga 2013 lebih bermakna In Sha Allah

Post a Comment