Tahun Baru 2013, Azam Baru Wajah Baru

Dah terlupa hari ni masuk tahun baru 2013, dek risaukan bacaan gula dalam darah agak tinggi semalam segalanya jadi terlupa .

Azam baru tahun ni adalah nak jaga pemakanan , azam ni muncul selepas nurse call semalam, dang dang pasang niat nak jaga makan.

Azam-azam lain tu sama je macam tahun-tahun sebelum ni...malas nak taip lagi sekali he he.

Nadhirah pulak akhiri tahun 2012 dengan memotong pendek rambutnya. Setelah sekian lama saya mencadangkan agar dia berambut pendek tetapi cadangan saya langsung tidak dihiraukan dia, ntah angin apa yang melanda, tup tup nak potong rambut pulak..Saya sangat senang hati sebab dia bertudung sepanjang hari kalau hari sekolah, pagi-pagi mesti basahkan rambut, tak sempat kering dah pakai tudung. Rambut jadi berbau dan agak rosak.

Rambut dia kering merebang , kalau dia rajin , letak minyak sampai nampak macam lembap, tapi kalau malas, macam ni la jadinya.

Time potong rambut...di sebuah salon di Bandar Baru Selayang

Terus nampak macam muka lelaki bila berambut pendek. Tengok Umar kat belakang tu....mengacau kakak dia.


3 comments :

Jendela Hati berkata... [Reply to Comments]

berambut pendek senang nak uruskan kan mama

Marlina Mohtar berkata... [Reply to Comments]

selamat tahun baru masihi kak aya =)

atuk berkata... [Reply to Comments]

Assalamualaikum Kak Aya

Insyaallah
Nadhirah dan Umar menjadi anak yg soleh dan solehah

moga 2013 lebih menceriakan lagi

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...