03 April 2013

CPUV (Cost-per-unique-visit) Campaigns yang ke 5 2013

Sapa tak gembira bila dapat rezeki? Tak ada kan? Semua gembira....sekarang ni di tempat saya bekerja semuanya bergumbira sebabnya dapat Performance Bonus! Tapi saya yang tidak dapat apa-apa Performance Bonus ni tetap jugak gembira..apa hal nak sedih-sedih kalau dah memang tak ada rezeki tertulis untuk kita, kan?

Tak ada rezeki di tempat kerja, ada rezeki dari segi kesihatan dan kebaikan sahabat-sahabat, contohnya..itu pun rezeki jugak.

Contoh lain, rezeki dari pihak Nuffnang...ini pun rezeki yang tidak dijangka.

Saya dengan tak segan silu mengakui saya ni bukannya blogger celebrity/famous yang tiap bulan dapat Sponsored Post atau Advertorial bagai...sebab tu bila dapat CPUV dari pihak Nuffnang dengan nilai yang tak seberapa pun dah rasa berbesar hati sangat dah! Itu kan rezeki juga namanya...

Macam hari ni, baru je dapat satu CPUV , terbaru di bulan April, dari pihak Dumex Dugro. Dulu masa kecik-kecik, saya minum Susu Dumex la..tapi masa tu rasanya belum ada lagi kot Dumex Dugro ni.


Ni la rupa iklan yang sedang melatari blog saya ketika ini!



Kalau dapat bonus di tempat kerja, kita ucapkan terima kasih pada bos kita yang baik hati tu! 

Jadi kalau dah dapat CPUV dari pihak Nuffnang, kita ucapkan terima kasih pada Nuffnang yang sudi memberi peluang kepada kita untuk menjana pendapatan walaupun tidak la besar mana angkanya tapi saya percaya setiap yang besar datangnya adalah dari yang kecil!

Terima kasih Nuffnang!


1 comment: