Pekena Mee Mamak di Restoran Al Bidayah Bandar Baru Selayang

Kalau dah kemaruk nak makan di restoran mamak, sorang-sorang pun jadi.

Ke klinik jap tadi, berdekatan dengan restoran ni....lepas check up, terus masuk restoran dan order mee mamak.

Kali ke 2 makan menu yang sama dan di tempat yang sama dalam masa kurang seminggu.

Tak tau la lepas bersalin nanti, selera saya masih boleh menerima makanan mamak atau kembali seperti asal..

Kita tengok je la macam mana nanti.


Minggu depan cadangnya nak makan maggie goreng di restoran ni!



3 comments :

veesandii said... [Reply to Comments]

assalamualaikum ... owh ! baby suka mkn tuh . Selalunya bila dah bersalin x teringin ...

eika_jps said... [Reply to Comments]

salam perkenalan....memg klu mengandung semua benda kita teringin....eika pn teringin masakan mamak masa awal mengandung n lepas dah 5 bulan terus rasa nak termuntah klu nak gie makan kedai tu....pembawakan budak katanya....brapa bulan dah skrang?

jemput singgah blog eika yer

http://atikarafina.blogspot.com/

kasihredha said... [Reply to Comments]

terliurnya...jadi lapaar pulak

Post a Comment