Shawl Cantik dan Berkualiti dengan potongan 15%

Kebelakangan ini saya tengok ramai remaja dan wanita yang suka menggayakan shawl. Saya ni belum pandai nak belit-belit Shawl ni, selalunya Nadhirah yang suka gila mencuba pelbagai gaya bertudung menggunakan Shawl.

Tadi jengah ke blog Tudung2u , Ya Allah rasa macam gelap mata kejap sebab banyak pilihan Shawl, Tudung Bawal , Tudung Lycra, Tudung Layer, Anak Tudung, kerongsang pun ada jugak. 

Nadhirah dah terkinja mintak orderkan Shawl ni untuk dia.



Yang ni pun cantik.

Ini baru 2 yang saya tunjukkan, kalau nak tengok leeebiih lagi, boleh ke KLIK SINI

Selain Shawl, Tudung bawal pun ada, saya cukup suka tudung bawal, kalau ke pejabat memang bertudung bawal la saya tiap hari,( kecuali hari tertentu yang mana saya terlambat untuk menggosok)...memang leceh sikit la nak kena gosok tapi selesa untuk dipakai. Kadang-kadang yang tak bestnya mengenai tudung bawal ni adalah susah nak kena masa pakai tang bahagian depan tu, jadi kena pilih kain yang betul-betul elok..kalau lembut sangat pun susah, kalau keras sangat lagi la susah.

Saya rekomen kan tudung bawal di sini sebab ada banyak pilihan..kalau tanya saya, memang saya sukakan Tudung Bawal Kelantan No 1..selalunya kalau balik Terengganu, pergi Pasar Kedai Payang, cari bawal no 1....memang selesa la , senang nak bentuk.



Kebelakangan ni , kalau tak sempat nak gosok tudung bawal, saya rembat je tudung awning, tau je la bila ada baby ni,memang tak menang tangan sikit la kan...jadi jalan mudah, sarung je tudung awning..tak gosok pun tak apa, terletak elok je.





Kalau ada yang berkenan mana-mana tudung di atas atau nak pilih sendiri mengikut halwa nafsu sendiri, KLIK JE SINI..dan buat pilihan.

Khas untuk pembaca blog Kak Aya ni,kalau nak beli tudung kat SINI dengan harga potongan 15%, sila nyatakan kod ini:

                                                                                    AKQ2013 


tapi promosi istimewa ni sah sehingga 30/11/2013 aja tau!


Selamat Bershopping!


0 comments :

Catat Ulasan