ZAHRA: 4 bulan 13 hari



Nama kita Ameerah Zahra, semua orang di sekeliling panggil Zahra je...hari ni genap umur kita  4 bulan 13 hari, semalam kita kena cucuk 3 serangkai, boleh tahan jugak sakitnya kena cucuk ni ye! Menangis-nangis kita dibuatnya..alahai kenapa jadi budak kecik kena cucuk tiap bulan? Kita ni biasanya diam je kalau pergi klinik tapi semalam kita tak sengaja ternangis dengan kuatnya.

Masa tengah syok tidur semalam time tu jugakla kena timbang, terus kita terjaga.terperanjat kita ingatkan untuk apa kena baring kat situ, rupanya nak tau berat kita berapa...timbangan menunjukkan berat kita sekarang dah pun 6.98kg...berat ke kita ni sekarang , eh ramai orang komen peha kita yang macam drumstick tu Harap kita  tidak la jadi obes macam mama kita tu......kita saaaaaaaayang mama!

Panjang kita dah 59cm, masa lahir panjang saya 55cm..kita harap dapat tinggi macam model....hiks hiks..berangan betul kita ni kan? Mama kita tak cukup tinggi, kesian dia asyik kena pakai kasut tinggi  5 inci untuk nampak lebih tinggi.


Kita dengar mama kita cakap pada Dr Ruzini, kita tak pandai meniarap lagi.Dr Ruzini cakap tak apa, tak wajib pun untuk meniarap janji kepala dah boleh tegak...hmm kepala kita memang dah lama boleh tegak pun...mama ni risaukan kita eh? Kita ok je, mama..jangan risau ye mama!

Mama....kita dah besar kan? minum susu original mama , kita jadi tembam..mata kita bulat..mata kita coklat macam mata mama kita jugak.

Ok la...budak kecik mana boleh berblog lama-lama..nak tidur duluu.

Terima kasih achik yang membaca blog mama kita!

Kita saaaayang achik semua, bye bye.


3 comments :

ZalinZalina berkata... [Reply to Comments]

Comelnye Zahra..geram tengok :)

Chekgu Azrine berkata... [Reply to Comments]

Hehe...
Bambam zahra

Jendela Hati berkata... [Reply to Comments]

Bulat mata zahra... Comeyyy

Catat Ulasan