Versus2 TV9 - Kembali lagi!

Masih teringat lagi tahun lepas, saya setia menunggu rancangan ni ke udara di TV9..time tu Juara Versus adalah Hujan.

Malam ni adalah episod pertama untuk Versus 2....tak pasti la saya akan menonton sampai tamat atau tidak sebab kalau teliti rekod sebelum-sebelum ni ( semenjak memboyot ni) , belum pun pukul 10 saya dah lena.

5 Kumpulan yang akan bersaing kali ni:

1. Estranged
2.Kristal
3.Kyoto Protocol
4.Manifesto
5.Ohchentaku.

Hmm tengok pada nama kumpulan ni , saya macam tak begitu familiar je...besar kemungkinan untuk zzzzzzz je kejap lagi.

Kalau saya menonton sampai habis, nanti saya update lagi tentang Versus 2 ni ye!

Selamat Berhujung Minggu