Di sebalik nama NAURA

Assalammualaikum

Malam ni nak cerita tentang nama baru blog Kak Aya ni..

Sebelum ni guna macam-macam nama..ikut sedap rasa je.

Kak Aya memang jenis cepat jemu kalau lama sangat dengan keadaan gitu je.

Template pun berubah ntah berapa kali.

Ni paling terbaru dan harapnya biar la lama sikit begini.

Sebenarnya anak-anak pun sibuk menanya,apa NAURA tuu maaa...

Ok, mai sini semua rapat ke depan sikit nak bisik.

Sebenarnya NAURA tu adalah kependekkan nama anak-anak.

NA - Nadhirah
U - Umar
RA- Zahra.

Ok tu je pun maksudnya...saja nak rasa lebih lebih lebih dekat lagi dengan anak-anak.

Mereka ni la kekuatan Kak Aya.

Mereka ni jugak la selalu menjadi tempat terlepas rasa kurang sabar...namun bila melihat je wajah mereka hati kembali sejuk.

Syukur Alhamdulillah dengan kurniaan nikmat dan anugerah tak ternilai ini.


kali pertama mencuba ber shawl..hmm tak menjadi ...tak pandai..
Gambar kat atas tu masa kami melawat Muzium Losong, di Terengganu.

Nanti Kak Aya update cerita ketika melawat Muzium ni.

Itu la cerita asal usul nama NAURA.




1 comments :

Diana Rashid said... [Reply to Comments]

Ok la tu pakai shawl tu kak..cantik je saya nampak..memula pakai memang kekok sikit...lama2 nanti jadi biasa la..

Post a Comment