Entry Pemanas

Assalamualaikum

Dah lama tak tayang muka kami anak beranak di blog ni...sebagai pemanas kepada impian untuk sentiasa update entry, kita tunjuk wajah terkini kami.

Gambar pertama kat bawah tu, Kak Aya bersama dengan anak dara yang dah mencecah 12 tahun usianya...tahun ni ambik UPSR..

Dia dah potong ketinggian Kak Aya yang memang tak cukup layak pun untuk dikatakan tinggi.







Gambar bawah ni pulak Kak Aya bersama anak bongsu..hi hi anak bongsu la sangat kan.

Hampir 2 tahun usia si cilik ni.



Yang bawah ni, satunya anak bujang..darjah 3 dah...


Satu lagi gambar si bongsu Kak Aya.


Ok kita tunjuk gambar je dulu untuk permulaan ni, lepas ni baru disusuli dengan cerita.

Terima kasih sudi datang.

1 comments :

Diana Rashid berkata... [Reply to Comments]

mesti hidup tak sunyi ni kak..anak2 menceriakan suasana..:)

Catat Ulasan