30 March 2015

Keputusan Contest Blog NAURA

Assalamualaikum,

Lambat sikit nak umumkan pemenang, biasalah kalau ada anak kecik memang kita kena tumpu kat dia je la..

Memang tak mungkin la nak on pc depan dia..Zahra ni paling suka dengan mouse....pantang lepa , laju je tangan dia tu nak kerja kan mouse, bagi mouse hidup baru tau ! he he jahat mama ye.

Malam dah nak menginjak ke pagi dah ni..baik segerakan pengumuman pemenang.

Anak-anak Kak Aya yang cabut undi..

So meh kita tengok, siapa dapat apa..

BB Cream SQB  
Peserta No 4  - Azman

Cleanser SQB
Perserta No 7 - Mrsrongoks

Tudung Aidijuma
Peserta No 1 - Diana

Tudung Aidijuma
Peserta No 3 - ADNA

Naelofar Hijab
Peserta no 8 - ZAI

Shawl Chiffon
Peserta No 2 - YUI

Shawl Chiffon
Peserta No 5 - ELYA 

Selimut Tampal
Peserta No 6 - SHYUE

Tahniah kepada pemenang.

Kak Aya nak mintak pemenang-pemenang kita ni emailkan alamat untuk penghantaran ye!
Lambat bagi alamat lambat la dapat pos hadiah..lambat pos lambat la terima hadiahnya tu.

Emailkan kepada rohayayusof73@gmail.com

Tahniah sekali lagi!


5 comments:

  1. done tuntut hadiah tq ya semoga murah rezeki

    ReplyDelete
  2. jap lagi saya email ye...
    tak pernah pakai Aidijuma..
    akhirnya merasa jugak..heheheh..
    Tq kak Aya,.,.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah,,tq sis..semoga di murahkn rezki :)

    ReplyDelete
  4. ika dah hantar detail..ade dapat tak ?

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. Yui dh emel kak =)

    ReplyDelete