UPSR 2015

Assalamualaikum 

Jangan tunggu update diet Kak Aya tau! Ha ha masih berjalan cuma tak seperti yang diharapkan...hari ni dah seminggu tapi sikit pun tak gerak mesin penimbang tu. 

Ok belum putus asa..masih belum . 

Tapi tak tau la akan putus dalam masa terdekat ni atau lambat sikit. 

************************************************************

Hari ni hari pertama peperiksaan UPSR. 

Nadhirah menduduki UPSR. 

Mama dia terlebih gabra. Normal kan? 

Besar harapan diletakkan atas bahu dia. 

Anak pertama, cucu pertama, cicit pertama. 

Memang sangat-sangat menjadi harapan la kan. 

Untuk hari ni, Alhamdulillah dia dapat menjawab dengan baik. 

Ada 2 hari lagi perlu ditempuhi. 

Kejayaan akademik bukan la faktor tunggal penentu kejayaan. 

Perlu cemerlang akhlak juga. Ini lagi merisaukan. 

Sangat risau sebenarnya. 

Tau je la dunia hari ni, kan? 

Teknologi menguasai hampir semua perkara.


Takut. Risau.Macam-macam rasa.

Anak dara.Anak teruna. Tahap kerisauan seorang ibu tetap sama.

Semoga Allah permudahkan perjalanan hidup kita semua. 

2 comments :

AMIIZAA berkata... [Reply to Comments]

Good Luck utk Naura, Moga dapat menjawab semua soalan dengan tenang dan yakin, amin:)

Diana Rashid berkata... [Reply to Comments]

zamansekarang banyak persaingan kak..memang kena buat betul2..

Catat Ulasan