Bukan Naelofar tapi Aidijuma

Assalamualaikum

(tajuk tu nak bagitau kak aya pakai tudung Aidijuma)

Jam 2.19 dah sekarang ni..mata belum ngantuk. On pc, update blog.

Salah satu azam untuk 1437H ni nak hidupkan semula blog yang sendu ni.

Tak boleh nak lena sebab bunyi mercun segenap penjuru taman ni, dah macam duduk di dalam kawasan perang pulak rasanya

**************************************************************

Ini le rupa tuan blog yang terkini.

Cantik tak kak ton? Hi hi ntah apa-apa kak aya ni.

Berat 75 kg OK..
jgn memain. Sangat gemuk.
Sangat.

Bahagian kelopak mata tu sangat berlemak.

Tapi muka dah kurang jeragat, berkat konsisten gunakan produk Seqy Beauty, dengan izin Allah jua, jeragat kian memudar **** sempat iklan, sorryyy

Itu baju jubah yang kak aya baru tempah.

Besar sangat.

Sangat gedoboh rasanya.

Ya Allah..kuatkan lah semangat aku dalam usaha nak melawan nafsu makan.

Amiin.



0 comments :

Catat Ulasan