FAZURA & KimK

Kak Aya jarang mengikuti perkembangan artis-artis tapi sejak semalam asyik terdengar kawan ofis buat lawak KimK ni...memang blur blur la Kak Aya.

Bila Kak Aya tanya, depa ni sakat kak aya ni lam-pi.

Ok la lampi pun lampi la.

Diam-diam Kak Aya stalk IG Fazura, sebab dengar kawan-kawan ofis sebut IG Fazura (kepohci jugak kak aya ni kan).

Maakk aiiii komen di setiap post Fazura sampai puluhan ribu ...semua tu pakat bergaduh..ada yang suruh Fazura mintak maaf secara terbuka, ada yang sokong Fazura.

Kak Aya no komen je..sebab tak jelas sangat tentang isu ni.

Apa pun semoga keadaan kembali tenang.

Baik kita fikir tentang masalah-masalah yang berkaitan dengan diri kita , macam tambang LRT, Komuter dah naik berganda..macam mana nak atasi masalah gaji ciput, belanja besar..atau apa2 je masalah semasa yang sesuai untuk dibincangkan daripada bergaduh mengenai isu yang tak berfaedah tu.

Sekadar pandangan.

0 comments :

Catat Ulasan