RITA RUDAINI DAN ARWAH YUS JAMBU

Sedih bila baca setiap caption di IG Rita Rudiani sejak arwah Yus meninggal, mereka kawan rapat sejak sekolah lagi, dah tentu sangat terasa kehilangan. Kita yang hanya mengenali arwah Yus melalui rancangan Raja Lawak je pun sangat terasa..kehilangan memang pahit.

Sebenarnya perjalanan Yus baru bermula, kita pula tak tau bila.

Bekalan cuma sedikit

Insaf.

Alfatihah untuk arwah Yus.


Darah gemuruh

Assalamualaikum

Malam ni agak awal mengadap blog...zahra masih belum sihat..tidur awal tapi tak begitu lena sangat tidurnya.

Sementara dia sedang terlena, cepat-cepat update blog.

Ni kisah kak aya, memang teruk darah gemuruh.

Ada tip atau apa-apa doa khas untuk hilangkan darah gemuruh tak?

Kak Aya join kelas talaqi kat ofis, dah lama tapi sampai hari ni masih lagi mengaji dengan suara mengigil bergetar getar...malu jugak la kan bila ada yang gelak.

Memang ketara bunyi getaran suara..tiap minggu macam tu...

Ada siapa boleh bagi tips tak?

Nak menaip panjang lagi tapi dah terjaga pulak dah anak dara sorang tu..ok nanti jumpa lag ye.