16 February 2016

Bila anak masuk asrama

Assalamualaikum

Busy semedang je kak aya ni, nak jenguk blog pun tak sempat.

Hari ni hari pertama nadhirah masuk asrama..jadi malam ni mamanya terkebil-kebil memandang siling rumah.

Rasa macam kehilangan, rasa macam tak tau nak buat apa ....mata tak nak lelap.

Macam-macam kerisauan datang bertandang menjengah fikiran...kak aya dah halau perasaan tu jauh-jauh...

Semoga ini yang terbaik untuk Nadhirah@kakak...mama doakan semoga kakak dipertemukan dengan sahabat-sahabat yang boleh sama-sama saling membimbing untuk kejayaan dunia dan akhirat.

Berjaya di dalam akademik semata bukanlah satu kejayaan sebenarnya kerana kejayaan menuju akhirat lebih jitu.

kakak...mama tak boleh lelapkan mata malam ni......malam pertama kakak di sana.

Ada yang boleh kongsi rasa yang sama macam kak aya tak?

No comments:

Post a Comment