Anak Dara

Alhamdulillah hari ni anak dara kak aya balik bercuti setelah 2 minggu masuk asrama.

Tak jumpa 2 minggu terasa dah berbulan-bulan tak jumpa..iskk padahal minggu lepas dah jumpa kat asrama kejap...siap menangis-nangis si mama nya..sabar je la haiii.

Kak Aya ni kan haru betul..anak steady je...nasib baik la menangis gitu-gitu je hari tu.

Pulangnya anak dara kak aya ni dengan pakej pakaian kotor 2 bakul.

Hmm nasib baik la mesin yang tolong cucikan.

Esok, kena beli barang-barang keperluan dia yang masih belum lengkap.

Banyak jugak kos bila anak dapat masuk asrama ni.

Memang sangat perlu untuk menabung seawal yang mungkin untuk pendidikan anak-anak.

Ada tak ibu ibu yang nak share cerita anak yang tinggal di asrama?