Anak anak Mama

Kejap je masa berlalu kan? 

Macam sedar sedar diri ni dah pun banyak uban, anak anak semua dah tinggi menggalah.

Banyak sangat dah yang berubah cuma sendiri macam tak begitu perasan.

Nadhirah dah 14 tahun, Umar 11 tahun, Zahra 4 tahun.

Ketika mula berblog dulu , Nadhirah baru berapa tahun je. 

Sekarang dia dah meninggi, baju kurung Kak Aya ketika anak dara dulu semua dia dah boleh pakai.

Kematangannya kian terserlah terutama semenjak setahun menjadi penghuni asrama.

Sekarang dah pandai bercerita macam macam perkara perihal sahabat, guru, pelajaran, masalah .





Umar pun sama, sejak dah berkhatan, memang ketara peruabahan fizikal dia. Dah sama tinggi dengan mama! Kuat makan sekarang ni..anak bujang la katakan.


Zahra pulak baru memasuki fasa bertanya itu ini..semua benda jadi persoalan bagi dia..jadi kena bersedia la dengan jawapan . Selagi kita tak jawab, selagi tu la dia akan ikut kita dan jawapan yang kita berikan tu mesti jawapan  yang memuaskan hati dia.

Itu la yang terlintas nak share di petang minggu ni.

Jap lagi nak makan tengah hari..dah siap masak...masak simple je, sambal ayam.

Ok la selamat menjamu selera dan beristirehat di hujung minggu bersama keluarga tersayang .

0 comments :

Catat Ulasan